Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Saša Janković: Aktuelna debata o zabrani fizičkog kažnjavanja dece pokazuje da raspravljamo o stvarima o kojima se ne raspravlja

Komentari (16) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 18 decembar 2014 16:38
pop i berberin
Ovaj je kao anaerobna bakterija, opstaje pod svim okolnostima.
Preporuke:
26
0
2 četvrtak, 18 decembar 2014 16:41
"čudo" jedno, kako je svet uopšte i opstao, dok se nisu pojavili plaćeni `branioci` "prava dece" ?
Preporuke:
30
0
3 četvrtak, 18 decembar 2014 17:04
Veljko Danilović
Naravno da ne treba da se raspravlja o tome kako će roditelji da vaspitavaju svoju decu. Ali o zakonu koji "reguliše" kako će roditelji da vaspitavaju svoju decu - i te kako treba raspravljati. Čak šta više, svi zakoni koji su doneti bez prethodne najšire rasprave treba poništiti. Jer ako ne postoji rasprava u jednom društvu oko bilo čega, takvo društvo niti je demokratsko niti je slobodno.
Preporuke:
28
0
4 četvrtak, 18 decembar 2014 17:07
Zoran Š.
Kažnjavanje koje dece?
Uskoro nećemo ni imati decu koju bi vaspitavali na bilo koji način. Mladi odlaze u inostranstvo, ovde bračni parovi sve više odlažu porodični život i decu usled katastrofalnih socijo-ekonomskih uslova...

Ja ne znam da li ljudi primećuju da se NjIHOVA prava iz dana u dan umanjuju, da DRŽAVA ukida sve više sloboda građanima, ukida im prava a zaoštrava obaveze.
A zakoni se pišu tako da je subjektivno merilo pojedinca na vlasti jedino merodavno.
Preporuke:
28
0
5 četvrtak, 18 decembar 2014 17:08
h
nikad više bahatosti kod mladih - u školi, saobraćaju - svuda ? Od kako ih `uče` pravima i "samosvesnosti" ?
Preporuke:
31
0
6 četvrtak, 18 decembar 2014 17:10
R
Nema i nesme da bude tema o kojima se ne raspravlja , pa samim tim i ova tema treba da se raspravi!!!
Moje misljenje je da pokusaj regulisanja odnosa u svim sferama zivota birokratskim paragrafima vodi u robotizaciju coveka , ako se ovaj odnos roditelj dete i regulise je se pitam ko je taj ko odredjuje granicu gde pocinje fizicko kaznjavanje ????
Kako je to podlozno subjektivnim procenama automatski postaje izvor manipulacija i samovolje ljudi koji rade za vlast i izvor korupcije !
Preporuke:
21
0
7 četvrtak, 18 decembar 2014 17:37
Surla
Ovaj se probudio - pa gde je bio kad je kršen ustav prilikom izglasavanja "zakona" o otimanju penzija i plata.
Preporuke:
25
1
8 četvrtak, 18 decembar 2014 17:47
Dušan
Eksponent globalizacije i Novog svetskog poretka. Zastupa isto i prava homoseksualaca. Sve što je normalno ovakvima ne valja.
Preporuke:
17
1
9 četvrtak, 18 decembar 2014 18:04
Rade
Kako ne shvatate, braćo, da su naša sobstvena deca raspuštena,pobesnela i obesovljena, i pritom zakonski zaštićena i nedostupna kazni, ono najrazornije sredstvo kojima jevroatlantski Novi Vavilon prelama ono što je u nama preostalo od praoslavnog mozga i duše? Ako se ne suprotstavimo tome, neće uskoro biti niti nas niti takve naše dece, koje će zapadni satanisti, kad obave posao s nama, na kraju poubijati i konzumirati...
Preporuke:
28
0
10 četvrtak, 18 decembar 2014 19:18
Zoran Đorđević
Rade
Kako ne shvatate, braćo, da su naša sobstvena deca raspuštena,pobesnela i obesovljena, i pritom zakonski zaštićena i nedostupna kazni, ono najrazornije sredstvo kojima jevroatlantski Novi Vavilon prelama ono što je u nama preostalo od praoslavnog mozga i duše?
Potpisujem ovaj komentar.
Zbog toga što se štite ta raspuštena i pobesnela deca i škole više ne liče ni na šta. I to je jedan od ciljeva Zapada. Ništa nije slučajno.
Preporuke:
20
0
11 petak, 19 decembar 2014 00:23
Marko
Da nije jadno bilo bi smesno ; deci u Srbiji (uzrastu koga ima zanemarljivo malo usled potpune drustvene propasti) zapravo treba zastita od beogradske partije koja je moj uzrast ucila da je Broz bog a danasnja pokoljenja uci , dresira da je Barozo bog . U tom smislu i ovaj zakon - proizvodnja barozovih jednako kao proizvodnja brozovih pionira i to sve po naredjenju danasnje kominterne , one iz Brisela .
Zastitimo decu od partije , od "zastitnka gradjana" , probudimo drustvo iz partijske lazi .
Preporuke:
5
0
12 petak, 19 decembar 2014 11:39
Bloger Marko
Upozoravam na opasnu manipulaciju Konvencijom o pravima deteta, na koju je upozorio dr Milivojević: ni u jednom članu konvencije nije zabranjeno telesno kažnjavanje dece - zabranjeno je nasilje. Od 193 zemlje i teritorije koje su potpisale konvenciju 150 je ne tumači da je telesno kažnjavanje isto što i nasilje. Neobavezujuće tumačenje Komiteta za prava deteta UN je da je telesno kažnjavanje isto što i nasilje, ali ovaj komitet nije ovlašćen da daje tumačenja već samo da nadgleda sprovođenje Konvencije, tako da je njegovo tumačenje pravno neobavezujuća preporuka.
Kod nas se to tumači da telesna kazna jeste nasilje koje je zabranjeno konvencijom, tako da se na osnovu prihvaćene Konvencije MORA usvojiti ovaj član, za šta se zalaže i kancelarija Zaštitnika.
Dakle, manipulacija, lobiranje i neistina. I te kako treba o ovome raspravljati i razmišljati, naročito ako imamo u vidu brojne moguće veoma negativne posledice ako bi to bilo usvojeno. REFERENDUM je jedino rešenje za ovakva pitanja
Preporuke:
6
0
13 petak, 19 decembar 2014 13:28
Majka
Sta se desilo? Pa desilo se to da usled priblizavanja tom Zapadu usvajamo evropsko radno vreme, koje se nikad ne postuje, vec ljudi rade ne samo do 5 vec i 7-8 uvece. Kad stignemo kuci tako kasno treba da nadjemo vreme i za dete i za kucu i za spremanje rucka. Uz sve to da se npr. aktivno ukljucimo u savet roditelja vrtica u koje nam dete ide i osmisljamo, pokrecemo i sprovodimo razne akcije da se vrticu obezbedi svega i svacega, jer predskolska ustanova nema para, iako mi u BG npr placamo vise nego sto treba vrtic. Sa dr str, pozelimo malo vremena i za sebe, jer ipak smo ljudi, ali to nije moguce. Nemotivisanost profesora proistice delom iz visedecenijske nemastine i udara na plate, loseg tretmana prosvetnih radnika, srozavanja obrazovanja...ostatak ne zelim da komentarisem jer nije moje da ih ja motivisem i pokusavam da dokucim njihove muke. Imam i ja svojih muka, ali kad udjem u firmu zaboravljam ih i savesno se predajem poslu, sto ocekujem i od njih kojima je moje dete povereno.
Preporuke:
10
0
14 petak, 19 decembar 2014 16:25
Mamika
Ovaj,kao i oni iz nevladinih org. su obični paraziti i štetočine!!! Kad sam ih zvala da provere,zašto je u Novom Sadu,međugradska autobuska stanica ograđena,kao zoološki vrt i zašto i putnici i oni koji ih prate, moraju da plate 120.din. da uđu na peron da isprate svoje rođake, oni su mi davali neka objašnjenja,kao da oni nissu nadležni, da se žalim GSP-u,pa ako oni ne reaguju, onda će oni nešto videti... Bože sačuvaj! U Mariboru,Zadru,Ljubljani, nema nikavih ograda i doplata! kupite kartu i to je sve! A što se tiče dece i ovog zakona,još kako treba javna rasprava!!! A ovi psiholozi i pedaagozi su za psebnu analizu! Njihov rad se vidi u školama! Podržavam Dr. Milivojevića u svemu i potpisujem!!!
Preporuke:
7
0
15 petak, 19 decembar 2014 23:47
Bane
Predlazem da se zastitnici gradjana i drugih oragana koje mi svi placamo menjaju posle par godina. Na kraju zaboravljaju koja je njihova uloga i pocinju da nas stite i od nas samih. Ko je njemu dao za pravo da komentarise i da se stavlja na bilo koju stranu i da se pri tome potpisuje kao zastitnik gradjana. Da je to njegovo misljenje u redu.
A sto se tice teme oko koje se dize velike prasine? Podrska gospodinu Milojevicu
Preporuke:
2
0
16 nedelja, 21 decembar 2014 11:11
ZORAN
Da bi pricali o ljudskim pravima u Srbiji,potrebno je procitati POVELJU O LJUDSKIM PRAVIMA UJEDINJENIH NACIJA,koju je i Srbija prihvatila...Tek kad se sprovedu sve tacke POVELJE onda se moze pricati i o njenoj nadogradnji.Zamislite,u zemlji koja je nasilnim putem ukinula ljudska prava,a to je danas Srbija,se raspravlja o zakonu koji udara na poslednju zdravu tacku drustva,a to je PORODICA.Imamo dovoljno zakona o nasilju u porodici,imamo institucije(koje ne rade svoj posao)pa nek se samo zakon sprovodi.Ja kao gradjanin mislim da je ovo samo bacanje prasine u oci i zamajavanje naroda,jer ako bi nekim slucajem ovaj zakon i prosao,a moze proci,moze se tretirati kao veleizdaja i tako se prema njemu treba i ponasati...
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner